Volgers

dinsdag 5 oktober 2010

Paar vakantie kiekjes.

We waren dus in Side, een heel leuk plaatsje met een jachthaven.
 Dit was het zwembad, waar we enkele keren per dag, wat baantjes trokken,
en ooooohhhhhh wat was het water koud, zeker als je even in de zon was geweest.
 We hebben 2 keer een plaatselijke markt bezocht, 1 in Side en 1 in Manavgat.
Leuke dingen gekocht ( ook 2 mooie kantjes ) is altijd erg leuk, je kunt nog ouderwets afdingen.
Zo hebben jullie toch een beetje een idee waar ik uitgehangen heb, de laatste 11 dagen.

7 opmerkingen:

  1. Ziet er heel erg gezellig uit.En ja aan al het goede komt veel te gauw een eind, vind je ook niet?Maar je hebt wel heel erge mooie foto"s.Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Lia,
    Ik kan me inbeelden dat je een prachtige reis hebt gehad. Heb ook eventjes de site van Manavgat en Side bekeken om ietsje meer te weten waar je bent geweest.
    Groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er allemaal heel erg mooi uit. Dat is zeker genieten geweest. Maar dat had je ook verdiend.
    Ben wel benieuwd hoe je kantjes eruit zien. Maar dat zal ik vast en zeker nog een keer op een van je kaarten zien.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er schitterend uit! Leuk dat je er kantjes gekocht hebt, mooi aandenken.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi wat leuk dat je volger van ons bent geworden. Wij zijn gelijk volger bij jou geworden. Wat zien je foto's er heerlijk uit. Wij zijn 5 jaar geleden naar Side geweest. Heerlijk was dat.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit ziet er heerlijk uit ,ik ben er vorig jaar geweest vond het ook erg leuk dus ik weet waar je geweest bent het is er erg leuk ben benieuwd naar je nieuwe kantjes
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.