Volgers

zondag 24 oktober 2010

90 Volgers en een theelichtjesdoos/kaart!!!!!!

Goedemorgen allemaal,

Ik zet net mijn PC aan en start mijn blog op en wat zie ik?
Jawel 90 volgers, wat ontzettend leuk zeg en veel al,
allemaal super bedankt dat jullie mijn blog volgen.
Geweldig hoor, op naar de 100!!

Ik had ook nooit verwacht dat het bloggen zo leuk zou zijn.
Je doet er zoveel ideetjes op, dat het af en toe tolt in mijn hoofd.
Zo ook onderstaande creatie, hij is inmiddels niet meer in mijn bezit,
heb hem verkocht, maar ga er zeker nog meer maken.



Magnolia papier, creatable van MD en Crealies bloem gebruikt.
Het ronde stempeltje is van het Kruidvat.
Ik ben er erg tevreden mee.

Vandaag vieren wij de verjaardag van mijn mannetje, dus weinig in blogland,
misschien later op de avond nog even.

Fijne Zondag,                                     

18 opmerkingen:

  1. Super creatie, heel mooi.
    Veel plezier vandaag en gefeliciteerd met je mannetje.

    Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de verjaardag van je man, en wat een leuke creatie heb je gemaakt, ga hem eensgoed bestuderen,
    gr. Liesbeth.
    ps. leuk dat je al zoveel volgers hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje! En..gefeliciteerd met je mannentje! Fijne dag.

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Lia,
    van harte gefeliciteerd
    en wat een mooie kaart/kado
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt!
    Gefeliciteerd met je man en een gezellige dag vandaag, ondanks het weer.
    Leuk dat je zoveel nieuwe volgers hebt, Lia, je maakt dan ook mooie dingen!
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je man en je theelichtkaart is erg leuk.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je mannetje.
    Prachtige creatie.
    liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi lia prachtig doos kaartje geworden hoor, modeletje blijft leuk, en die tweeling kaart super die stempel helemaal te gek schattig groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello Lia,
    Wat een prachtige creatie en je tweelingkaartje vind ik superleuk.
    Hartelijke felicitaties voor je mannetje met zijn verjaardag.
    Groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je man. Veel plezier vandaag.

    Wat een leuk doosje met theelichtjes heb je gemaakt Lia.
    Je hebt al veel volgers zeg. Op naar de 100.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je man en een gezellige dag vandaag.
    prachtige kaart en mooie creatie heb je ervan gemaakt.
    Groetjes,Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Lia,hij is echt super en een fijne dag verder
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Lia van harte gefeliciteerd met je mannetje.
    Mooie kaart is dit geworden zeg, echt een platje.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat schitterend gemaakt Lia,mooi warm papier heb je er voor gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi doosje, heb ook nog zo'n doosjeskaart liggen die ik nog niet heb afgewerkt :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gefeliciteerd met je mannetje!
    en wow wat veel volgers Supertof!
    maar wat een prachtige creatie :)
    geweldig! waar heb je het patroontje vandaan?
    groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat he !!! een mooie creatie ook !
    liefs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit heb je schitterend gemaakt heel mooi met dat papier echt super
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.