Volgers

dinsdag 26 mei 2020

Lang geleden

Hallo allemaal,

het is alweer best lang geleden, ruim 4 jaar, dat ik iets gepost hebt op mijn blog.

Een update: op zich gaat het prima met mij, normaal gesproken sport ik 2 x per week en 1 x per week zwem ik baantjes.

Ook leid ik 2 hobbygroepen in de hobbywinkel 'T Hobby Schuurke van Elly van der Pol, dus al met al best een leuk en druk leven.

Een paar keer paar jaar sta ik met mijn vriendin  verschillende huizen/markten en verkopen daar onze kaarten, doosjes etc.

De kinderen en kleinkinderen komen vrij regelmatig, alleen nu in Corana-tijd, heb ook ik ineens veel meer vrije tijd.

Dus ja wat doe je dan met je tijd? Natuurlijk heerlijk aan de hobby.
Inmiddels vind ik nog veel meer dingen leuk, en hoop dit zo tussen de bedrijven door aan jullie te showen. Moet wel even puzzelen hoe alles ook alweer werkte.

Hieronder mijn laatste kaart, meegedaan met een SOL van Ineke Bezember.



Alvast bedankt voor het kijken, en ik probeer tijd en energie te hebben om vaker te bloggen.

                                                             Groetjes Lia


2 opmerkingen:

  1. Na het huwelijk was mijn leven zo moeilijk, mijn man begon andere vrouwen te achtervolgen omdat ik hem na een aantal jaren wachten geen kind had gegeven. Ik zag mijn huwelijk verdwijnen. Ik deed al het mogelijke om de situatie te veranderen, maar niets werkte totdat ik Dr. Ellen ontmoette, een spirituele genezer. Dr. Ellen heeft mijn leven en mijn huwelijk gered. nu heb ik 3 kinderen. Ik ben Dr. Ellen dankbaar en daarom laat ik mijn getuigenissen over aan iedereen die lijdt aan huwelijks- en vruchtbaarheidsproblemen. E-mailadres voor contact: ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp: +2348106541486

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.