Volgers

woensdag 13 juli 2016

Merci

Hallo allemaal,

eindelijk weer een post, gaat langzaam beter,
maar af en toe geen fut.

Bedankt voor jullie berichtjes.


Voor een opdracht deze merci doosjes gemaakt.

Wel heel leuk want dan heb ik een doel als er
even geen inspiratie is.

Het "meeste papier komt uit het blokje van Studio Light
"Beautiful Flowers.

De tekst plukte ik van internet.

Ik ga proberen weer eens jullie blogs te bezoeken,
want dat is echt wel heel lang geleden.

Groetjes Lia




4 opmerkingen:

  1. Hoi Lia wat een leuke doosjes heb je ervan gemaakt.Hele leuke kleine cadeautjes. Fijn dat je zo'n leuke opdracht hebt. IK heb net je bericht gelezen van het overlijden van je man en moeder wat een narigheid. Wat naar om zo snel achter elkaar je dierbaren te verliezen. Hierbij wil ik je condoleren met dit verlies. En ik vind het heel goed van je dat je de hobby en de blog weer wat oppakt. Al zal het niet altijd gemakkelijk zijn. Fijn dat je kinderen je tot zo'n goede steun zijn. Heel veel sterkte. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk om weer wat van je te zien Lia....het is ook heel erg moeilijk voor je.
    Fijn dat je een opdracht had die je toch hebt kunnen maken......en ik vind de doosje prachtig!
    Heel veel sterke en groetjes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je een nare tijd achter je ik wil je nog heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je weer plezier gaat krijgen aan je hobby deze doosjes zijn heel erg mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend wat een mooie doosjes heb je gemaakt....
    neem je tijd hoor, sterkte

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.