Volgers

maandag 12 oktober 2015

Strandhuisje.........


Hallo allemaal,

Ik weet het, het is alweer even geleden,maar
was druk met wat privé aangelegenheden,
die toch best tijd en energie opslokten.
Sorry, doe mijn best weer regelmatig te gaan bloggen.

Nog even op de valreep een stukje zomer
 voor jullie om te laten zien.


Dit leuke strandkastje is een pakketje van Studio Light.
Er zit voldoende materiaal bij om het heel leuk te bewerken.
Zelf heb ik er visnet, schelpen, flesje en
wat houten figuurtjes toegevoegd.


Het was heel leuk om het te maken.
Benieuwd naar jullie reacties?

Leuk dat je weer langskwam en tot een volgende keer.


13 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk gedaan Lia.....de kleurtjes zijn ook heel erg gaaf! Ik had je mooie winterkaartje ook gemist zag ik....prachtig!
    Groetjes DIny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je het strandhuisje leuk opgepimpt. Van mij mag het weer wel warm blijven, Deze kou vind ik wat minder, maar het is gelukkig nog droog.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf gemaakt Lia. Mooie kleuren en details gebruikt.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bloggen is geen moeten, doen als het uitkomt, hoor :) Je huisje vind ik fantastisch, zoveel leuks te bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi lia
    wat een gaaf zomerhuisje erg leuk om alles te bekijken en er van genieten
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lia,
    je hebt een prachtig strandhuisje gemaakt, leuk afscheid van de zomer,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat mooi dat strandkastje.
    Superleuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig strandhuisje, heel mooi gemaakt met leuke details. Was het maar weer zomer, ik heb een hekel aan de winter :) groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er weer heel mooi uit, dit strandhuisje. Prachtige details! En de kleuren passen echt bij de zee.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat nog een prachtig zomerse creatie Lia...schitterende details eropen ook de kleurtjes zijn geweldig...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zag hem net ook al op C2C, prachtig gedaan Lia!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf kastje echt super mooi met al die frutsels... echt een pronkstuk Lia!

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.