Volgers

donderdag 18 september 2014

52 weeks before Christmas + vraagje

Hallo allemaal,

vandaag weer kerst kaarten dag, ik heb nog wat op mijn pc gevonden voor jullie, een beetje van Maja en een beetje van mijzelf


De basis is een Go Kreate mal.
Het mooie achtergrondpapier is van Maja, 
ben er nu aardig doorheen, dus kom maar 
op met de nieuwe winterlijn.
Het plaatje geplakt op Decoratieve label One 
van de spelbinders.
Ik heb de hulsttak van Joy gebruikt, het kleine 
sneeuwvlokje is van MD.

Even een vraagje, als ik op mijn en sommige andere blogs komt heb ik een bibberend beeld, iemand een idee hoe ik dit kan herstellen?

Fijne dag allemaal!!






19 opmerkingen:

  1. In een woord schitterend!
    fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super kaart lia, nee daar kan ik je niet aan helpen....

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstkaart is dit Lia, mooi papiertje zeg. Super. Gezellig dat je weer mee doet met 52 weeks off......groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Lia en ik heb helaas geen antwoord op je vraag! Zonnige groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kerstkaartje Lia - supermooi samengesteld.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend!!!! Ik vind hem geweldig mooi en zoals jij de go-kreate hebt gebruikt ga ik eens onthouden....ziet er super uit.
    groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geen idee wat de oorzaak van het bibberend beeld is Lia

    Bij mij bibber je niet.... hahaha... wat een zin.
    Je kaartje is SCHITTEREND..... prachtig papier ....alles klopt eraan

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Lia. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Lia,
    prachtige kaart!!! Heel mooi DP gebruikt van Maja. Ik heb het nog volop liggen. Had het gister toevallig vast.
    Vind het erg mooi, zeker hoe jij dit gebruikt heb!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi is je kerstkaart Lia! Bij mij is dit papier nog niet op, heb sommige vellen gewoon nog eens gekocht ;-)
    Ik heb geen antwoord op je vraag. Bij mij bibbert er niets.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart hoor! Echt een pareltje! En ook hier bibbert het beeld niet. Misschien iets aan jouw pc ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dat mooi, de afbeelding op de label! Staat erg mooi! Prachtige kaart Lia!
    Nee, ik kan je ook niet helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Op je vraag kan ik je geen antwoord geven Lia....maar je kaartje vind ik prachtig!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hou Lia.een hele mooie kerstkaart. Prachtige materialen heb je gebruikt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kerstkaart Lia.

    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Lia helemaal super weer !
    Op naar de volgende creatie.

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik loop weer eens achter met bloggen en had dus bijna de mooie kerstkaarten en tags gemist van je. Super zijn ze hoor. Ook deze kaart is een bjoetie.
    Geen idee wat een bibberend beeld inhoudt, heb ik zelf niet

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.