Volgers

donderdag 8 augustus 2013

Kerstkaart

Goedemorgen allemaal,

Dit kaartje had ik gemaakt voor de Christmas Challenge met sketch, en wilde het gisteren eind v.d. middag plaatsen, maar ik was al te laat, de challenge was al gesloten.

Misschien kan hij meedoen aan de 52 weeks of Christmas van Yvonne, en ga ik proberen nu elke donderdag een kerstkaart te plaatsen.


Het achtergrond papier is van Rosa Dotje van vorig jaar, het labeltje is van Memory Box, de cirkel een Spelbinder.
Walter the Moose van Magnolia, ingekleurd met de Derwents, ik had hem vorig jaar al bij Doe@ding gekocht en nu pas gebruikt.
Hier en daar wat frutsels uit voorraad.

Fijne dag allemaal,




16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstkaart in schitterende kleuren Lia!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW deze vind ik echt SUPER MOOI zeg Lia!!!!!
    Gr Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kerstkaart!
    Jammer dat je al te laat was voor de challenge maar deze zit maar mooi in je voorraad!

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit mooi gemaakt, leuke kleuren ook. Jammer dat je te laat was voor de challenge maar in ieder geval heb je er weer een prachtige kaart bij.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat hij te laat was, want het is een schitterend kaartje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kerstkaartje, leuk dat slingertjes met houten kraaltjes.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kerstkaart heb je met Walter the Moose gemaakt. Mooi alles in één kleur. Volgens mij had je daar ook weer een Challenge van?!

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Lia,
    enig kaartje!! Altijd leuk te zien wat een ander maakt in de niet geijkte kleuren!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind niet kersterige kleuren ook altijd leuk! Dit is een mooierd, wat een lief rendiertje en ik ben weg van je detail met het touw en het boompje en kraaltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Natuurlijk mag je kaartje meedoen Lia!! Super leuk!! Welkom bij de club ;-)
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje Lia, prachtig die naturel kleurtjes...en leuke accentjes erop gemaakt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig je kaart.
    Kan eindelijk me leeslijst openen, heeft wat kuren.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hallo Lia wat een mooie kerstkaart groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is erg leuk hoor Lia!
    Mooi ton sur ton kleurgebruik.
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Héél schattig !! Mooi papier !
    Een prachtig geheel !

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.