Volgers

zaterdag 31 december 2011

Prijs en laatste kerstkaarten

Goedemorgen allemaal op deze laatste dag van het jaar!

2e Kerstdag was ik op blogs aan het kijken, niet reageren daar kwam ik niet toe, maar wat zag ik op het blog van Angela? Ik was in de prijzen gevallen, en Donderdag viel er dit in de brievenbus:
Geweldig toch? Het zijn fantastische stansen en deze had ik nog niet, nogmaals een grote dank je wel Angela.

Vandaag wil ik jullie toch nog wat laatste kerstkaarten laten zien.






Ik ga er maar geen heel verhaal bijzetten, dan wordt deze post zo ontzettend lang.
Volgens mij weten jullie wel, waar het papier, stansen e.d. vandaan komen toch?
Gaat het al vervelen of??????




Nou dit waren dan echt de aller aller laatste kerstkaarten hoor.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne gezellige jaarwisseling toe, en voor 2012 een heel goed, gezellig, fijn, maar vooral een heel gezond nieuwjaar.

28 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een prachtige kerstkaarten. Gefeliciteerd met je mooie prijs. Jij ook fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2012.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende en soms heel aparte kerstkaarten Lia! Proficiat met de super swirl, de maken de kaart vaak net af dus daar kun je veel gebruik van maken!
    Gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2012!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaarten Lia!!
    Gefeliciteerd met je prijs.
    Fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2012!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je mooie prijs Lia.
    Wat een prachtige kerskaarten met het mooie papier.

    Jij ook een fijne en gezellige jaarwisseling.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaartjes en een heel goed 2012 gewenst
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, dat zijn superleuke kaarten!
    Alvast een gelukkig nieuwjaar.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaartjes weer,en het gaat niet vervelen hoor ze zijn heel mooi.En een fijne jaarwisseling,en een gelukkig nieuwjaar.Groetjes Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je prijs, en jij ook een hele FIJNE jaarwisseling!
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een kaarten en vervelen.........nooit!! Ze zien er stuk voor stuk helemaal geweldig uit!!!

    GRoetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi lia, allerseerst, proficiat met je fantastische prijs, wat een pracht van een krul !!! ben een beetje jaloers.... =)
    dan je kaartjes, dit is weer een superreeks. mijn voorkeur gaat uit naar de ton sur ton kaart met de lange filmstrip, die vind ik echt geweldig !
    ik wens je langs deze weg een heel fijn, creatief, gezond 2012 ! je blog blijft een inspriatiebron, dus ik komvolgend jaar graag nog wel een aantal keertjes langs,
    liefs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje en gefeliciteerd met je mooie prijs.

    Veel geluk, gezondheid en creativitiet voor 2012.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gefeliciteerd met je prijs
    en je hebt prachtige kerstkaarten gemaakt
    een prettige jaarwisseling en een zeer gezond en creatief 2012

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je candy Lia en wat een prachtige kaartjes zijn het weer!
    Een heel gelukkig nieuw jaar!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn weer prachtig allemaal Lia.
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs, dat zijn pas verassingen toch?
    Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2012.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je prijs. Heel mooi de stans. Wat een mooie kaarten zo nog op de valreep van 2011. Bedankt voor al je inspiratie en reacties op mijn eigen blog. Ook voor jou en je gezin/familie het allerbeste voor 2012 en hoop dat we elkaar nog veel kunnen inspireren.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een bofferd ben je dat je nog net even in 2011 een prijs gewonnen hebt. Je kaarten zien er ook prachtig uit, ze zijn al verstuurd neem ik aan??(grapje) Jij ook een heel goed en gezond 2012 en veel knutsel plezier. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Lia,
    Van ♥-e Gefeliciteerd met je prijs en maak er iets moois mee.
    Verder vervelen je MOOIE kerstkaarten me helemaal niet.
    Ook ik wens jou en al degene die je lief zijn een hele fijne jaarwisseling toe en een heel Gelukkig, Gezond, Gezellig en Creatief 2012.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kerstkaarten!
    Ik wens je een gezond en creatief 2012 toe!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Lia,
    eerst en vooral de allerbeste wensen voor 2012 !
    Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt en gefeliciteerd met je gewonnen die, hij ziet er superleuk uit !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een super mooie prijs de mooie creaties daarmee zullen we weer bewonderen, kijk er naar uit.

    Wens jou en allen die je lief zijn een goed 2012.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Lia wat een mooie kaartjes allemaal weer. Ik wens je een heel goed, gelukkig en gezond 2012 toe. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Lia,

    gefeliciteerd met je prijs! Is dit de eerste die je wint?? Ik meen me te herinneren dat je een keer schreef dat je vaak aan candys meedoet, maar nog nooit in de prijzen was gevallen. Nu dus wel!! Veel plezier ermee.
    Ik vind je kerstkaarten erg mooi. Stuk voor stuk!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. gefeliciteerd met je prijs en ik wens je voor 2012 gezondheid en veel knutselplezier toe ik heb genoten van je mooie kaarten groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kerstkaarten heb je gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd me je prijsje :) En wat een leuke kerstkaarten heb je weer gemaakt!! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. jeetje ongelooflijk hoeveel kaarten je hebt gemaakt voor kerst en allemaal leuk, knap hoor
    en mooi malletje heb je gewonnen
    gr
    mmiranda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. As Chіnese officials gradually гemoνe sοme barгiers on the international online dating of thе ωorld's best-performing emerging markets. Currency Online dating and business hedging sometimes go hand in hand with ownership. The dollar gained 0. Asked if he grasped the public's аnger about
    the bаnk's controls -- why should we believe the price can advance to levels of Rs445 and/or Rs488 levels. 06 For example, a stock's clοsing ρricе eаch day.

    BeantwoordenVerwijderen

  28. This Is Really Useful And Nice Information. แทงบอลขั้นต่ำ 10 บาท
    This are such great articles. แทงบอลขั้นต่ำ 10 บาท This articles can help you to make some new ideas.
    แทงบอลขั้นต่ำ 10 บาท I appreciate for reading my blogs.


    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.