Volgers

zondag 15 mei 2011

Portemonnee en Tasje

Goedemorgen allemaal,

Eindelijk wat regen gevallen hier, alles is zo droog en stoffig, dat het echt nodig was.

Gisteren vierde mijn neef zijn verjaardag en dus maakte ik een portemonnee, met dank aan Regina voor het patroon, het was een succes Regina, zelfs voor een 23 jarige!

Papier gebruikt van Bo Bunny.

                                                    Tekst van Studio Light.
                                        Knoopjes van Joy, kalendertje van Maya Road.
                                                   Tickets en stempel van Tim Holtz.
                              Gevuld met geld, was dit een succesvol ontvangen cadeautje.

                 Voor mijn schoonzusje een tasje gescrapt, i.p.v. een bloemetje, gevuld met wat lekkers.



Papier is Maya Design, Doily Lace pons van Martha Stewart, vlinders van Joy, bloemetjes en lint uit voorraad.
Helaas kwam ik er net achter dat ik de achterkant vergat te fotograveren.
Hier had ik een stempel van Just Rite op een ronde nestabillitie gestempeld.
Ook dit cadeautje werd met open armen ontvangen, vooral de inhoud.

Ik wens jullie allemaal een fijne Zondag.


42 opmerkingen:

  1. Schitterend, vooral je portomonnee vind ik gaaf zeg! prachtig en zeker voor een jongen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh wat twee onwijs leuke weggevertjes heb je gemaakt!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige creaties heb je hier ! heel erg mooi gemaakt !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kadotjes om weg te geven erg mooi groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke creaties!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Lia, wat een leuke kadootjes, vooral die portemonnee, echt een leuk idee! Liefs en fijne dag verder, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lia Hele leuke kadootjes heb je gemaakt.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zien er allebei super uit, een mooie stoere portemonnee en een schattig en mooi tasje!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi

    wat een schitterende portemonnee is het geworden!
    leuk dat het een succes was!

    het tasje vind ik ook erg mooi!
    leuke cadeautjes!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk is je portemonnee geworden Lia.
    Heb het Bo Bunnny papier ook kunnen vinden.

    Tasje ziet er ook erg mooi uit.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke kado's heb je gemaakt!!
    Portemonne vind ik echt gaaf, dus ik ga meteen bij Regina kijken. Dank je wel voor de link!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wat leuk Lia!
    Die portemonnee vind ik wel heel erg origineel.
    Goed idee voor jarige neven, of grote zonen.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige creaties zowel de portemonee als het tasje

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow Lia wat een super gave creaties zijn dit.

    groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi lia, gaaf dat portemoneetje echt leuk om cadeau te geven. Moet ik ook eens gaan maken, wellicht met mijn bewoners. En ja dan ook nog gemaakt met mijn favoriete papier van Bo Bunny. Helemaal top dus.

    Groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn alle twee erg mooi geworden, de portemonnee staat nog op mijn wenslijstje om zelf te maken!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn ze leuk allebei, het zijn altijd leuke veggevertjes zo.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Woww dat zijn prachtige creaties Lia! Heel mooi!!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind je creaties super mooi, maar dat idee van die portemonnee is toch helemaal geweldig, vooral bij mannnen!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alle twee zijn je creaties super mooi geworden! Je portemonnee vind ik echt Super!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Lia,
    Hardstikke leuke creaties's. De portemonnee vind ik helemaal geweldig!!
    Liefs, Frouwkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. goeiemiddag lia
    wat een leuke stoere knip is dit geworden en ook het tasje is gewoon geweldig!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi,

    wat zijn ze allebei ontzettend leuk zeg!!! Mooi gemaakt!

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo

    Oh lia, dit zijn geweldig mooie creaties hoor!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. leuke kadeautjes heb je gemaakt, de portemonee is lekker stoer en het tasje heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  26. oh wow die portemonee is erg mooi geworden maar ook je tasje is erg mooi
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauuuw wat een suoper mooi creaties

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kadootjes! Ziet er gezellig uit.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Erg mooi uitgewerkte creaties Lia.
    Kan niet anders als dat de ontvangers er erg blij mee waren.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wowww Lia,beiden heb je prachtig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw allebei prachtig.
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lia these are gorgeous
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hoi heel mooi kaartje


    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Super leuk blog background.
    Het kaartje en de tas zijn echt mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. hoi lia
    leuke mannenproject
    ik zag dat je geen volgster meer bent
    ik miste ineens wat en miste ineens het klavertje in mijn bestand
    jammer dat je geen volgster meer bent

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat prachtig Lia !
    Heel mooi die portemonnaie en dat tasje is heel fris zo in het blauw !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Lia , dat zijn 2 erg mooie creaties !! Die portemonnee vind ik een erg origineel kado en het tasje is super mooi gemaakt !! Allebei erg leuk om te geven en te krijgen....Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wat schitterend mooi gemaakt Lia.

    Grt. van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.