Volgers

woensdag 8 december 2010

Géén Kerstkaarten

Goedemorgen allemaal,

Tussendoor had ik ook nog andere kaarten gemaakt, op verzoek van een goede kennis. Ik laat hier2 kinder kaarten zien, ze wilde van alles wat, had geen haast, dus een welkome afleiding van de kerstkaarten.
Inmiddels heb ik er meer dan voldoende, dus voorlopig even geen kerstkaarten maken.
Vanmiddag zal ik de laatste fotograveren, die ik hier dan nog ga posten.

Denk dat het materiaal inmiddels bekend is, de afdrukjes heb ik een poosje geleden met iemand geruild,
de stempels zelf heb ik niet.
Tilda ingekleurd met Distress en Edwin met Derwent.
De roosjes van de bovenste kaart zijn gemaakt met de nieuwe creatable van Marianne.
Vind ze zelf erg lief geworden.

Fijne dag allemaal,

22 opmerkingen:

  1. Het zijn idd. hele mooie kaarten geworden , Lia. Een lieve , zoete meisjeskaart en een stoere jongenskaart ! Mooi gemaakt. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awel Lia ik moet zeggen dat jouw tussendoortjes héél mooi geworden zijn. :) En men kan goed zien voor wie het ene kaartje is en voor wie het andere.

    Nog een fijne dag , susie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely cards both of them:)
    Have a nice day!
    Hugs, Heidi:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat twee super mooie kaarten een heerlijke stoere kaart en een hele mooie meidenkaart
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Lia,

    Ze zijn ontzettend knap geworden ség!!
    En die afdrukjes blijven leuk hé!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi

    prachtige kaartjes en tussendoor wat anders is ook leuk!!

    ik vind ze ergg mooi!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, van die kerstkaarten maken krijg je op een moment wel geneog. Dus leuke afleiding is dan deze opdracht. Mooi zijn ze geworden, Lia!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lia, deze kaartjes zijn super leuk, ik krijg zin in voor lente , hehehehe
    Ja ik heb van jouw blog layout gezin, so romatiek

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er weer gezellig uit
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi weer Lia, en idd. een erg leuke afwisseling tussen de kerstkaartjes.hihih
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke kaartjes Lia, jij ook even afgestapt van de kerstkaartjes :)

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn beide prachtige kaarten geworden!

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. SCHITTERENDE kaartjes heb je gemaakt
    toppie hoor


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi gemaakt.Weer eens wart anders als alleen maar kerstkaarten bekijken.Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaarten Lia,leuke stempels,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zien er inderdaad super uit !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaarten zijn het geworden Lia!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuke kaartjes hoor lia
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  19. lieve kaartjes hoor, allebei ook leuk van kleur

    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.