Volgers

dinsdag 20 december 2016

update en wat foto's

Hallo allemaal,

jullie zullen wel denken waar hangt ze uit en gaat het allemaal wel goed?

Wel, ja met mijn gezondheid gaat het redelijk mag niet klagen. Ik kreeg half oktober het
verzoek op een Herfstfair te staan hier in het verzorging tehuis, met mijn kaarten annex creaties.
Dus alle zeilen bijgezet en heel veel leuke spulletjes en nog meer kerst kaarten gemaakt, maar ook
andere opdrachtjes kwamen binnen, dus op mijn manier heel druk aan het knutselen geweest.
Geen gepieker of verveling gelukkig, wel kost alles wat ik doe heel veel energie.

Hieronder laat ik wat foto's zien


Op een canvasje een kaart gemaakt met het mooie Studio Light papier.


Deze kaart met het nieuwe Maja papier en een plaatje van Syta van Gelderen.



In opdracht 36 cadeau tasjes gemaakt, leuk om je restjes te gebruiken.


En ruim 40 merci doosjes, waarvan 15 voor een jarige prinses van 7,
de rest met kerstpapier, helaas vergeten een foto te maken.


Dan nog wat leuke theepotjes, dus zoals jullie zien
veel opdrachten verwerkt, met veel plezier hoor.

Hierbij wens ik jullie allemaal fijne feestdagen toe!


Groetjes Lia





3 opmerkingen:

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.