Volgers

woensdag 25 maart 2015

Hartelijk Gefelicteerd

Hallo allemaal,

hoog tijd voor een nieuwe creatie van mij.
Op het blog van Cards2Create plaatste ik deze 
kaart eerder vandaag.



Het mooie achtergrondpapier is, ja alweer, Maja Design,
Ik heb er een verbandgaasje opgeplakt, het plaatje
is volgens mij van Studio Light.
Het vogelkooitje is van Memory Box en
de bloemen maakte ik met een 
( al wat oudere )Crealies stans.
Hier en daar een kantje en een pareltje.
De tekst is van Unique.


Fijne dag allemaal.

Groetjes Lia

15 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart met heel veel mooie details. Super gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is weer prachtig geworden Lia.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel moois om te bewonderen Lia en wat leuk dat zowel op je plaatje als de Memorybox-stans het kooitje terug komt!!

    xx Irene

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, veel op te bekijken en toch is het een prachtgie eenheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lia, ik had hem al gespot bij Cards 2Create, prachtig hoor een ware bjoetie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lia,
    Supermooie kaart, leuk het plaatje in combinatie met de mal, prachtig papier, een plaatje,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een heerlijke vintage-kaart !
    Wat een prachitge details !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lia,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt super.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een prachtige kaart met mooie kleuren en schitterende details het vogelkooitje vind ik persoonlijk erg mooi.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterend vintage kaartje Lia....wat een super leuke accentjes er allemaal op...ik heb er met bewondering naar gekeken....TOPPIE!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lia. Prachtig deze kaart. Zulke mooie ,sterksten en zo mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gemaakt! Zoveel details en zachte kleuren!
    Heel gaaf.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje Lia....elk detail klopt weer helemaal. Bedankt voor je lieve berichtjes.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig kaartje het kooitje past zo mooi bij het plaatje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Lia :-D.Het past allemaal zo mooi bij elkaar!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.