Volgers

dinsdag 19 augustus 2014

2x Gefeliciteerd !!!

Hallo allemaal,

Afgelopen Zaterdag vierde wij de 84e verjaardag van mijn moeder.
De kaart die ik voor haar maakte zie je hier, we zijn gezellig met de familie naar een wok restaurant geweest.

Zondag vierde wij de 2e verjaardag van onze jongste kleindochter Tessa, wat gaat de tijd toch snel.
Ik heb een foto van haar tijdens het etentje, want hoe dom, ik ben vergeten een foto van haar kaart te maken


Een heerlijk altijd vrolijk meisje!

Er zijn wel meer foto's gemaakt, maar heb ik nog niet in mijn bezit.
Dus een gezellig maar druk weekend gehad.

Van de week weer een ziekenhuis bezoek, daar kom ik later op terug.

Fijne dag allemaal! Het mag nu wel weer stoppen met regenen toch?



8 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder en natuurlijk ook met die van je lieve kleindochter....wat een schatige foto van de kleine meid...Ook heb ik nog het kaartje voor je moeder bewonderd...Super allemaal!!!

    groetjes en een fijne dinsdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is twee felicitaties waard Lia...en wat heb je een schattige kleindochter!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 keer gefeliciteerd Lia! Wat een schat van een kleindochter heb je!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte met zowel je moeder als je kleindochtertje! Wat een schatje! Leuke leeftijd hè? Is het bij haar ook al zo: Ik ben twee en ik zeg nee? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lia,
    Nog van harte met alle twee en het kaartje van je moeder had ik al bewonderd! en ben blij dat ik niet de enige ben die zo nu en dan een foto vergeet te maken! Het is een vrolijk meissie op de foto!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW dat is zeker een schitterend kaartje voor je moeder en wat een mooie kleuren. Maar die kleine lachebek mag er ook zijn hoor. Wat een schatje is het.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Lia. Het plaatje is supermooi.
    En de foto van je kleindochter is ook een schatje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super kaart lia, en wat een super foto van je kleindochter

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen

Geweldig en gezellig leuk om jullie berichtjes te lezen.